Fika med tisdagsklubben

Tisdagsklubben ordnar fikaträffar på tisdagar mellan kl 14 och 16 vid centrumhuset. Vi startar i juni och fortsätter hela sommaren. Vi gör som tidigare år – ni tar med eget kaffebröd och föreningen bjuder på kaffe.

Välkomna önskar Lisa och Anne